ЖОРСТКО! Адвокат ГОЛОВАНЬ вщент розносить ЗЕ-рішення суду щодо ПОРОШЕНКА


Дата: 20.01.2022 10:06:48 Просмотров: 27113 Длительность: 05:54
Поделиться:

Категории: Новости
ЖОРСТКО! Адвокат ГОЛОВАНЬ вщент розносить ЗЕ-рішення суду щодо ПОРОШЕНКА

???? Підписуйтесь на Телеканал Прямий в YouTube —
???? тисніть на «дзвоник», щоб отримувати сповіщення про нові відео на каналі
???? та дивіться наживо наш прямий ефір —

✅ Приєднуйтесь до наших акаунтів у соцмережах, щоб бути в курсі актуальних новин:
Facebook —
Telegram —
Twitter — _ua
Instagram —

???? Ще більше новин на нашому сайті —

#ПРЯМИЙ #ГОЛОВАНЬ

Похожие видео:

Написать комментарий




Комментарии

TAMARA Aalders
19.01.2022 21:15:07
Адвокаты умницы. Спасибо.
Телеканал Прямий
19.01.2022 20:45:24
Друзі, підписуйтеся на наш канал, щоб завжди бути в курсі останніх подій!
???? bit.ly/pryamiy
olga shlyposhnaia
19.01.2022 21:03:36
Спасибо адвокатам!!
Александр Педаш
19.01.2022 21:24:29
Лайк
Владимир Гаврилов
19.01.2022 22:43:42
ЗЕздюка геть!
Володимир Носач
19.01.2022 22:28:17
Тупості зелені не має меж. Це жах.До яких пір ці зелені клоуни будуть соромити нашу державу на міжнародній арені.
Prorab_online Строительный
19.01.2022 21:13:19
Приглашаю коллег на канал прораба , и самостройщиков тоже ! Там много полезного !
Wind Rose
19.01.2022 21:18:19
Можливо Венедiктова, таки хоча б хотiла мати прокурорську честь. Серед всього того сепарського кодла.
Лада лотос
19.01.2022 23:39:04
Подяка Адвокатам П.Порошенка за Боротьбу проти зеленого Свавілля!
Надія Щелецька
19.01.2022 22:24:22
ганьба зеленському стид 1 позор презеденту це не презедент це с1льська баба неграмотна
Maxi Gouogle
19.01.2022 22:18:22
И продолжая аналогию с шоколадкой:Что бы разобрать и доказать суть, надо провести "лабораторные исследования" материала "шоколадки".А это и времени много отнимет и денег.Да и после этих "лабораторных исследований" будет намного труднее доказать, что упаковка была изначально нарушена и срок годности вышел еще ДО "лабораторных исследований".Так зачем самому себе усложнять жизнь и "вырывать гланды через жо...у"?Когда можно за пять минут доказать и нарушение упаковки и окончание срока годности?
Виталий Субботин
19.01.2022 22:40:43
После того как Порошенко отпраздновал победу в суде до адвоката дошло что ЗЕ их опять обвёл вокруг пальца, как и всегда.
Yakum7
19.01.2022 22:27:13
Це компроміс між "забаганками" зеленої гидоти???? і сумлінністю???? судді, який боїться за своє життя (в Україні).
Роман Пелехатий
20.01.2022 02:47:17
Зє, готуй очко :)
Андрей Орищин
19.01.2022 21:17:48
Супер!з гнидами тільки один варіант,душити...
петро Іванчук
19.01.2022 22:35:53
цей дурдом заказав зе російський кот матроскін я не бачу підтримки тягнибока юлі срулі дроздова чи фаріон це все запроданці які тільки брехню і мерзу на порошенка несуть
Вячеслав Фесюн
20.01.2022 08:07:29
Кто -же его посадит он же "памятник" кинофильма (Джентлемены удачи)
Татьяна Красникова
19.01.2022 21:50:53
Щ!ра повага адвокатам през!дента Порошенко!!! Справжн! професс!онали!!! ????????
Сафонова Нэлли
20.01.2022 00:44:37
Судилище над опозицією!
Мефодий Святой
20.01.2022 09:36:47
Надо зе запретить выезд за пределы забора своего жилья и запретить нести бред в эфире.
Обращение к пользователям